Intrebari frecvente

Realizand cumparaturi online. De fiecare data cand te-ai decis asupra unui produs nu uita sa-l cumperi prin intermediul shopeo.

Intri in contul tau, mergi la magazinul dorit din lista de magazine partenere si accesezi pagina magazinului, folosind butonul "Mergi la magazin".

De aici procesul e acelasi ca si pana acum, doar ca in momentul in care tranzactia ta va fi confirmata de partenerul nostru vei gasi in contul tau suma aferenta comisioanelor tale platibile, indiferent de metoda de plata aleasa.
Intrucat va fi nevoie sa iti facem plata comisioanelor acumulate. Nu este obligatoriu sa introduci IBAN-ul la crearea contului, o poti face oricand - dar pentru a incasa suma de bani inregistrata pe shopeo va fi nevoie sa ne pui la dispozitie detaliile contului tau bancar.
Daca urmezi pasii corecti mentionati de noi, iti garantam comisionul promis. Sunt insa cateva cazuri in care nu iti putem acorda comisionul promis daca:
  • ai returnat produsul sau nu l-ai mai platit (sau daca nu finalizezi comanda facuta pe unul dintre site-urile noastre partenere, din orice motiv)
  • nu intri in contul tau si selectezi magazinul dorit inainte de fiecare cumparatura (practic, daca nu accesezi contul tau creat pe shopeo.ro si nu selectezi magazinul dorit prin intermediul nostru nu avem cum sa urmarim tranzactiile tale pentru a-ti putea da comisionul promis)
  • nu primim contravaloarea comisionului aferent din partea partenerilor nostri. Desi facem tot posibilul ca platile sa fie efectuate la timp nu avem cum sa controlam platile facute de partenerii nostri.
Cand suma comisioanelor tale cu statusul "Platibil" ajunge la pragul minim de 50 lei. Asigura-te ca datele contului tau bancar sunt introduse corect si complet, iar in cateva zile iti transferam banii. GARANTAT.
Procesarea comisionului nu este facuta de noi, ci de partenerii nostri. Daca nu ai platit comanda facuta, nu ai finalizat-o sau ai returnat produsul, magazinul online va respinge plata aferenta tranzactiei. Astfel, noi nu primim comisionul pe care sa-l impartim cu tine.
Comisionul este calculat procentual in functie de valoarea cumparaturii realizate prin shopeo. Procentul comisionului variaza in functie de magazin, insa metoda de calcul este aceeasi. Mai precis, din totalul comenzii efectuate se scad sumele aferente transportului si manevrarii coletului, vouchere sau alte promotii si tva-ul si apoi se inmulteste cu procentul magazinului partener.
Atunci cand valoarea comenzii tale se modifica, valoarea comisionului aferent acesteia se va modifica, urmand sa se calculeze comisionul pentru noua valoare a comenzii efectuate.
De fiecare data cand faci o comanda online prin intermediul shopeo, comisioanele tale vor fi inregistrate in contul tau. Poti oricand verifica starea comisoanelor tale, accesand Contul meu.
  • In asteptare sunt comisioanele care au fost inregistrate si care urmeaza sa fie procesate (acceptate sau respinse) de magazinul partener de la care ai plasat comanda sau comenzile.
  • Acceptate sunt comisioanele care au fost procesate si validate de partenerul nostru.
  • Refuzate sunt comisioanele pentru care magazinule online nu au inregistrat comenzile aferente ca fiind finalizate cu succes; de exemplu comanda a fost anulata, coletul a fost returnat etc.
  • Platibile sunt comisioanele pentru care noi am inregistrat plata de la magazinul partener si iti putem transfera banii, daca ai atins pragul de 50 de lei
  • In cont sunt comisioanele pe care ti le-am transferat in contul tau shopeo; si odata ce atingi pragul de 50 de lei iti vom transfera suma in contul IBAN furnizat.

Vrei sa stii mecanismul shopeo

Vezi cum functioneaza